Antonio Gram – en ny begyndelse for Esben, men Reptile Youth fortsætter!

Esben Valløe træder ud af Reptile Youth og starter under navnet Antonio Gram. Mads Damgaard Kristiansen fortsætter Reptile Youth. 

Mads Damgaard Kristiansen og Esben Valløe har gennem flere år været duoen bag Reptile Youth. Den 2. april er dog dagen hvor eventyret slutter. Reptile Youth består, men det er fremover uden Esben.

Som musikanmelder er min første tanke – shit, jeg ville sgu gerne have oplevet deres fandenivoldske show bare en gang mere. Den følelse har jeg stadig, men efter den første tanke forlader mit sind går det op for mig, at Mads fortsætter Reptile Youth, og Esben drager mod nye eventyr under navnet Antonio Gram.

Breaking up is never easy to do

Håbet, fra min side, er at vi bliver velsignet med endnu mere musik og:

– at Mads fortsætter stilen og lader Reptile Youth forblive DKs absolut bedste punk/indie/electro band!

– at Esben er med til at skabe historie under navnet Antonio Gram og finder fordybelse i den elektroniske genre.

Sandheden er, at jeg fremover har endnu et venue på mit musikalske balkort. På den måde blev en indledningsvis dårlig nyhed til et spirende håb om, at fremtiden vil byde på flere koncertoplevelser. Der er på en og samme tid føjet endnu en kunstner på min playliste. Velkommen Antonio Gram!

Hvis du, ligesom jeg, gerne vil høre mere til Esbens nye musikalske projekt, kan du starte med nummeret Demons. Demons er et samarbejde mellem Antonio Gram, Emma Sehested og ELOQ, og det er netop udkommet i dag.

Antonio Gram har netop indspillet sit første album – vi ser frem til at udgivelsen!

Vil du genopleve en koncert med Reptile Youth kan du læse min anmeldelse fra Smukfest 2014 HER. Billeder fra samme koncert kan du se HER

FB profiler:
https://www.facebook.com/antoniogrammm
https://www.facebook.com/reptileyouth

Se også

Peggy Gou er alt det Northside mangler

Jeg havde egentligt tænkt at 23:45 torsdag aften på...

Masterclass i Eskelunden med Empire of the Sun

Hvornår giver man egentligt seks stjerner, kan man give fuld plade til en festivalkoncert, og betyder topkarakteren ikke, at det nærmest ikke kan blive bedre?

Ashnikko var obskur, grænseoverskridende og lige som hun skulle være

Northside beskriver hende selv som et feministisk festfyrværkeri, og jeg kan kun give dem ret. 

APHACA leverede forventelig folkefest – resten var overladt til fantasien

Hvis du er stor fed APHACA fan, så har du med al sandsynlighed haft en kæmpe koncert, og så er den her anmeldelse ikke for dig.

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her