Vind “Meet & Greet” med Bebe Rexha

!!OPDATERET!! Koncerten er desværre blevet aflyst af Bebe Rexha​s agent. Vi har ikke fået en officiel begrundelse, men konkurrencen er desværre aflyst. Vi beklager rigtig meget.

Kunne du tænke dig at komme til koncert samt møde en af tidens store up-and-coming kunstnere i København den 13. maj?

BEBE REXHA klinger måske ikke umiddelbart bekendt, men hun er en af sangskriverne bag Eminem og Rihanna’s hit “Monster”. Hun kommer til Pumpehuset den 13. maj og giver koncert (husk at vi har fri dagen efter da det er en helligdag).

Hun har skrevet massive hits for blandt andre Eminem og Rihanna, sunget i front i Pete Wentz’ Black Cards og stået bag sidste års kæmpehit ”I Can’t Stop Drinking About You”, der med sit catchy EDM-drevne hook for alvor fik den unge amerikaner til at klatre godt op på hitlisterne.

For at deltage i konkurrencen skal du hoppe ind forbi vores Facebookside og tjekke dette billede. Her kan du også læse hvordan du deltager.

Konkurrencen præsenteres i samarbejde med Live Nation.

————————————-

Navnet er Bebe Rexha og med en plan om at overtage popverdenen med storm, rammer Brooklyn-stjernen med de albanske rødder Pumpehuset i en popeksplosion onsdag den 13. maj!

Bebe Rexha er en selverklæret EDM-narkoman og er i sine numre kendt for at blande alt fra pop til tung elektro. Derfor har det også været helt naturligt for hende at samarbejde med elektroniske producere som norske Stargate, russiske Zedd og ikke mindst David Guetta, der også er kendt for sin iørefaldende elektroniske pop. Senest har hun sunget med på Cash Cash’ kæmpe dance-hit “Take Me Home”, som har ligget på Billboards Hot 100 i mere end 13 uger. Desuden er Bebe Rexha’s single “I’m Gonna Show You Crazy” lige nu et af de hotteste tracks på især de nordiske streamingtjenester.

Billboard var hurtige til at kalde Bebe Rexha en kunstner, der vil definere popscenen de kommende år. Hendes debutalbum, der udkommer på Warner Bros. Records, er derfor længe ventet, og mon ikke vi får de første smagsprøver til hendes koncert i Pumpehuset?

Se også

Peggy Gou er alt det Northside mangler

Jeg havde egentligt tænkt at 23:45 torsdag aften på...

Masterclass i Eskelunden med Empire of the Sun

Hvornår giver man egentligt seks stjerner, kan man give fuld plade til en festivalkoncert, og betyder topkarakteren ikke, at det nærmest ikke kan blive bedre?

Ashnikko var obskur, grænseoverskridende og lige som hun skulle være

Northside beskriver hende selv som et feministisk festfyrværkeri, og jeg kan kun give dem ret. 

APHACA leverede forventelig folkefest – resten var overladt til fantasien

Hvis du er stor fed APHACA fan, så har du med al sandsynlighed haft en kæmpe koncert, og så er den her anmeldelse ikke for dig.
Poplish.dk
Poplish.dk
Poplish er drevet af en stor grad af frivillighed, ligesom vi er uafhængige af kunstnere og pladeselskabers økonomiske interesser.

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her