Første step på vejen mod normale koncertformater blev på ingen måde grimt. Tvært imod. “De Grimmeste Aftner” er et fint koncept som burde give blod på tanden for andre festivaler til at finde deres vej til lave koncerter. I aften åbnes ballet med Allan Olsen
Hvornår giver man egentligt seks stjerner, kan man give fuld plade til en festivalkoncert, og betyder topkarakteren ikke, at det nærmest ikke kan blive bedre?